A long weekend inwards Stockholm

De senaste veckorna har troligen varit de galnaste i manus liv hittills. Helt galna verkligen. Som ni märkt så har jag inte synts till så mycket här.. boken har nu kommit ut , jag har bakat en sisådär tio tårtor , åkt till Stockholm med sexual practice väskor (och en sisådär tio tårtor) och så har jag varit med på tv. I nyhetsmorgon för att vara exakt (här kan du titta på det). Jag har även träffat massa roligt och intressant folk; författare , fotografer , stylister , formgivare och såklart några kära vänner. Inte en helt vanlig vecka precis! Här nedanför delar jag med mig av några bilder från 2d vecka i Stockholm. Tänkte även passa på att berätta att jag snart är tillbaka med fler härliga blogginlägg!


In English: The final span of weeks convey belike been the craziest weeks inwards my life in addition to thence far. And I actually hateful crazy. As you lot may convey noticed I haven't been some much. My volume is right away out (no English linguistic communication version , only I'm working on it..) , I've baked similar 10 cakes , travelled to Stockholm amongst half dozen bags (and 10 cakes) in addition to I've likewise been on telly (now that is crazy , you lot tin sentinel it here)! I've met lots in addition to lots of interesting in addition to talented people such equally writers , photographers , stylists , graphic designers in addition to of course of report honey friends. Not just a regular week. Below are some photos from my remain inwards Stockholm. I idea I'd portion in addition to allow you lot know that I'll live on dorsum amongst to a greater extent than delicious blogposts rattling soon!

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "A long weekend inwards Stockholm"

Posting Komentar