Lomelinos tårtor är här!

Äntligen äntligen är den här! Som jag har väntat och längtat efter bit kära bok. Även om jag jobbat med den länge och sett den på datorn i princip varje dag är det en helt annan femma att se den på riktigt , hålla den i handen , lukta på den (ja , jag vet , men den luktar sådär gott nytryckt) och faktiskt se den säljas i butikerna (fast det har jag inte gjort riktigt än..). MIN bok! Min fina bok! Fast utan grymma formgivaren Katy Kimbell och bästa förlaget Bonnier fakta hade det inte blivit någon Lomelinos tårtor. Det bästa är iallafall att den faktiskt går att köpa nu! Klicka på den här länken eller på någon av bilderna nedan för att köpa den.

In English: My mass is endure available for purchase! After working amongst it for in addition to so long it's such a wonderful feeling to live able to concur it inward my hands , aroma it in addition to run across it inward mass stores (although that hasn't happened yet..). MY book. It's in addition to so pretty! It's exclusively available inward Swedish so far , only hopefully it volition live translated into to a greater extent than languages. I'll definitely permit you lot know when in addition to if that happens. If you lot convey whatsoever questions virtually the mass , experience gratuitous to contact me at linda@callmecupcake.se or via my facebook page.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lomelinos tårtor är här!"

Posting Komentar